Gdzie najcz臋艣ciej ludzie wyszukuj膮 tre艣ci?

Oczywi艣cie, 偶e w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej, a mianowicie Google. U偶ytkownicy chc膮cy znale藕膰 odpowiednie dla siebie informacje kieruj膮 si臋 najpierw tam, wpisuj膮 dane s艂owo lub s艂owa kluczowe i przegl膮daj膮 strony Google w poszukiwaniu najbardziej warto艣ciowego dla siebie contentu. Sp贸jrzmy teraz z drugiej strony, czyli z perspektywy przedsi臋biorstwa, mo偶emy tutaj dostrzec ch臋膰 wspi臋cia si臋 na wy偶yny wyszukiwarki, czyli znalezienie si臋 na pierwszej stronie Google pod konkretn膮 fraz膮. Taki zabieg ma na celu wprowadzenie u偶ytkownika na stron臋 internetow膮, zwi臋kszenie ruchu, no i oczywi艣cie finalnie skorzystania z us艂ugi lub zakupu produktu.

Optymalizacja pod Google

Du偶o m贸wi si臋 o odpowiedniej optymalizacji strony, wprowadzeniu tre艣ci zgodnych ze s艂owami kluczowymi, ale tak偶e o鈥 prowadzeniu bloga firmowego. Blog firmowy to niemal must-have ka偶dej strony internetowej. Pewnie zastanawiasz si臋 dlaczego? Zapraszamy do przeczytania artyku艂u!

Blog stawia Ci臋 w roli eksperta

Klient wchodz膮cy na Twojego bloga to osoba, kt贸ra poszukuje porady w konkretnej tematyce. Ty, jako przedsi臋biorca, dajesz mu nierzadko gotowe rozwi膮zanie. Dlaczego wi臋c stajesz si臋 ekspertem? Bo to Ty posiadasz do艣wiadczenie w bran偶y, fachow膮 wiedz臋 oraz oczywi艣cie znajomo艣膰 swojej bran偶y. Klienci ufaj膮 profesjonalistom, dlatego, 偶e s膮 wiarygodni, ale przede wszystkim - godni

Porady eksperta

Blog pozwoli Ci na zbudowanie relacji

Od pewnego czasu to w艂a艣nie budowanie relacji z klientem jest najwa偶niejsze. Nie jest istotne, aby po prostu sprzeda膰 produkt. Istotne jest, aby klient poczu艂 si臋 emocjonalnie zwi膮zany z Twoj膮 mark膮. Taki klient ch臋tniej do nas wraca, opowiada o produkcie lub us艂udze znajomym, a przede wszystkim - czuje z Twoj膮 firm膮 wi臋藕. Dlatego te偶 regularne prowadzenie firmowego bloga pozwoli na budowanie trwa艂ych relacji. Klienci lepiej poznaj膮 Twoj膮 firm臋 i鈥 zaufaj膮 ekspertom.

Budowanie  relacji

Blog pozwoli Ci na zbudowanie historii marki

Obok wspomnianego wcze艣niej marketingu relacji, w ostatnim czasie ogromn膮 popularno艣膰 zyska艂 storytelling, czyli opowiadanie historii. Prowadzenie bloga firmowego pozwoli na zbudowanie historii marki. To doskona艂e narz臋dzie by pokaza膰 r贸偶ne nietypowe historie, ale tak偶e warto艣ci czy idee, kt贸rymi kieruje si臋 przedsi臋biorstwo.

Poprawa widoczno艣ci w Google

Blog poprawi widoczno艣膰 Twojej strony w wyszukiwarce Google

Artyku艂y na blogu pozwol膮 na budowanie ,,d艂ugiego ogona鈥欌, czyli fraz kluczowych w formie zapyta艅 wpisywanych w wyszukiwark臋 Google. Przyk艂adowo chodzi tutaj o ,,tania us艂ugi florystyczne krak贸w鈥欌, a nie wpisanie po prostu w google ,,us艂ugi florystyczne鈥欌. Warto do tego tematu podej艣膰 w odpowiedni spos贸b, poniewa偶 w wielu bran偶ach istnieje ogromny potencja艂 zwi膮zany z katalogiem fraz z d艂ugiego ogona.

Zdobywanie nowych link贸w

Blog pozwoli na zdobycie nowych link贸w

Warto艣ciowe artyku艂y same zdobywaj膮 nowe linki! Dlaczego? Je艣li stworzysz ciekawy oraz interesuj膮cy tekst to鈥 rozejdzie si臋 on sam po sieci! U偶ytkownicy sami b臋d膮 go udost臋pnia膰 na swoich stronach internetowych, forach, ale r贸wnie偶 w social mediach. To najbardziej naturalny spos贸b na zdobycie warto艣ciowych link贸w.

艢wie偶y content

Blog to 艣wie偶y content

Ogromn膮 warto艣ci膮 bloga podczas procesu pozycjonowania jest tak偶e tworzenie 艣wie偶ego contentu, czyli dodawania zupe艂nie nowych i unikatowych tre艣ci na swoj膮 stron臋 internetow膮. Wyszukiwarka Google promuje strony, kt贸re dostarczaj膮 regularnie nowe tre艣ci. To sygna艂 dla Google, 偶e w tym serwisie co艣 si臋 dzieje pozytywnego, ale tak偶e, 偶e si臋 on rozwija. Wyszukiwarki doceniaj膮 zaanga偶owanie w prowadzenie swojej strony i wynagradzaj膮 to poprawieniem pozycji.

艢wie偶y content jest r贸wnie偶 warto艣ciowy dla u偶ytkownika. Je艣li zauwa偶y on regularne dodawanie ciekawych tre艣ci, z ch臋ci膮 wr贸ci ponownie na Twoj膮 stron臋, by m贸c dowiedzie膰 si臋 czego艣 nowego.

Jak widzisz, blog ma ogromn膮 warto艣膰 oraz wp艂yw na nasz膮 stron臋 internetow膮 podczas pozycjonowania. To r贸wnie偶 艣wietne narz臋dzie, by zbudowa膰 pozytywny wizerunek Twojej firmy. To dzi臋ki niemu poprawisz pozycj臋 strony w wyszukiwarkach, ale tak偶e staniesz si臋 ekspertem w swojej bran偶y. Nale偶y jednak pami臋ta膰, 偶e blog przyniesie zamierzone efekty dopiero po czasie, jednak warto czeka膰, by m贸c cieszy膰 si臋 korzy艣ciami!